bereikbaar via waarbenjij.nu - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Simone - WaarBenJij.nu bereikbaar via waarbenjij.nu - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Simone - WaarBenJij.nu

bereikbaar via waarbenjij.nu

Door: simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

21 Juli 2014 | Nederland, Roermond

Wow.. het is bijna zover. En dan ook maar eens mijn waarbenjij.nu geactiveerd. Eerst maar eens uitvogelen hoe het werkt!
Ik ben voor nu iig bereikbaar =)

• 21 Juli 2014 - 23:35

Annelies Van De Wert:

Super. Hopen dat we je zo kunnen blijven volgen........Goede reis. Gr. Annelies

• 21 Juli 2014 - 23:36

Roelien:

Heel veel plezier met het avontuur!
    Geniet van alles wat je gaat beleven.

• 21 Juli 2014 - 23:47

Nadia :

Wij houden jou in de gaten!! Groetjes van ons 4

• 21 Juli 2014 - 23:57

Angelique:

Wauw, ik ga je ook volgen. Super veel plezier. Hoop dat je veel mooie mensen tegenkomt en geweldige en gekke dingen zult meemaken. Succes meid, geniet ervan! Xxx angelique, gijs en de kids

• 22 Juli 2014 - 08:29

Anke:

Spannend... alvast een hele goede vlucht en geniet van je reis! Ik ga je hier ook volgen, vind ik leuk!

• 22 Juli 2014 - 10:50

Martine:

Lieve Simone , heel veel plezier! Geniet ervan. Ik ga je zeker volgen ! Kus van mij..

• 22 Juli 2014 - 12:35

Antoinette :

Woehoe!!!!!! Jetzt geht losssssss!!!

• 22 Juli 2014 - 13:42

EvalinEvangelin:

Jaaaa! Kan niet wachten!
    Straks heb ik weer internets, kan ik je blogdinges lezen!

• 22 Juli 2014 - 15:37

Agnes Van Dinteren:

Yes, ook ik ga je volgen!!! Heel veel plezier!!!!

• 22 Juli 2014 - 17:26

Leon:

super!
    hele goede reis!!
    geniet ervan!

• 23 Juli 2014 - 11:18

Truus Hebben:

Hoy Simone
    Bedankt voor het mooie afscheidfeestje, succes met je reis en houd ons op de hoogte,
    Wij zullen je volgen.
    Geniet ervan

• 24 Juli 2014 - 17:25

Wilma:

Heb me toegevoegd aan adressenlijst, nu kan ik al je avonturen volgen. X

• 24 Juli 2014 - 18:38

Maudy:

Jaaaaaaaa..
    Nu kan ik jouw ook volgen...
    Spannend

Simone

23 Juli gaat mijn avontuur van start... Ontzettend spannend allemaal. Maar ook zo ontzettend veel zin in! Langzaam aan alles aan het afsluiten, om te kunnen vertrekken naar: Sri Lanka, Thailand, Maleisië, Singapore, Nieuw Zeeland en Australië Natuurlijk wil iedereen me volgen, dan toch maar een blog aangemaakt! Hopelijk mag ik jullie berichtjes lezen. Groetjes!

Actief sinds 14 Juli 2014