Sawadee Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Simone - WaarBenJij.nu Sawadee Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Simone - WaarBenJij.nu

Sawadee Thailand

Door: moon

Blijf op de hoogte en volg Simone

28 Augustus 2014 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal

Thailand it is… En heb mezelf eerst een paar dagen in luxe geheven om te wennen. Maar wennen aan Bangkok doe je eigenlijk niet echt.

Ben er een week voordat ik ga beginnen met vrijwilligerswerk. En na 3 dagen luxe is m’n geld wel op, en wordt t tijd voor een minder luxe hotelletje.
En eigenlijk moet ik zeggen dat ik in het guest house waar ik nu zit het veel gezelliger vindt. Het is belachelijk warm, geen airco dus, je kan de wc niet doortrekken, je heb een koude douche, geen muskietennet, en belachelijk gehorig!
Maar de mensen zijn veel leuker, dag 1 at ik al mee met de familie en met andere gasten, mooie verhalen, en prachtige plek om te zitten! Gewoon een echt thuiskom gevoel hier. ‘s Avonds beetje chillen met andere backpackers met een biertje erbij… heerlijk! Verhalen uitwisselen, elkaar helpen met de woorden zoeken in Engels. Thuiskomen dus…

Bangkok is groot, is druk, en eigenlijk best leuk. Je hebt er veel te zien, en te doen, een 8 verdieping groot winkelcentrum. Je kan er dan ook alles maar dan ook alles krijgen. Na 3u had ik het daar wel gezien. Flink veel tempels, maar die ga ik niet af. Super mooi koninklijk paleis, heerlijk straat eten in Chinatown, natuurlijk de drukke met ontzettend veel backpackers straat: khao san Road. Thaise massages op elke hoek van de straat… en ja die voetmassages zijn heerlijk.
Bijna net zo lekker als…..

Vanavond met de slaaptrein naar Chiang Mai voor vrijwilligers werk. Spannend, nerveus, onzeker maar ook erg enthousiast om eraan te beginnen. Jullie horen het vanzelf wel hoe ik het vond.

Sawadee

  • 28 Augustus 2014 - 13:23

    Mia En Lei:

    Het is n hele ervaring ,geniet ervan en we horen wel hoe t gegaan is .kus mam en pap

  • 28 Augustus 2014 - 16:05

    Maudy:

    He Simoontje,
    ,
    Wat kan je toch leuke verhalen schrijven, ik vind ze super.
    Je heb een leuk leven met veel avontuur, massage is altijd lekker.

  • 28 Augustus 2014 - 22:05

    Jeanne:


    Ha Simone

    Mooie verhalen. Geniet ervan. Succes met vrijwilligers werk.

    Groetjes

  • 30 Augustus 2014 - 11:15

    Truus :

    Ha Simone, succes met je vrijwilligerswerk.weer een mooi verhaal kijk al uit naar het volgende. Gr. En geniet.

  • 30 Augustus 2014 - 18:38

    Leon:

    klinkt allemaal heerlijk en met dat werk gaat het ook zeker goed!

  • 05 September 2014 - 05:04

    Inge:

    Ha Moon,

    nog ff euver dien letste Sri Lanka-stukje: leuk geschreven, veural de samenvatting. Hiel herkenbaar, ok de foto's en de namen diese luuts vallen; ben ik ok vuul plaatsen van geweest.

    Hiel vuul succes met ut lesgeven. Geit dich zeker lukken. Loat dich neet gek maken meedje. De moogs trots zien op dichzelf um dit zoemaar te proberen!

    xxx

  • 17 September 2014 - 08:33

    Dorethe:

    Ha die Simone,

    Klinkt leuk allemaal, behalve die muggen enzo. Wat voor 'n vrijwilligerswerk ga je eigenlijk doen? Veel succes ermee!

  • 27 September 2014 - 02:35

    Henk En Jeanne:

    Succes met je vrijwilligerswerk, het is goed om het te zien en te proeven
    Een goed leer moment in het leven......Veel succes ermee!

    Groet
    Henk en Jeanne

    Wij blijven je volgen............

  • 27 September 2014 - 22:23

    Marie - José En Ger:

    Ha Simone,

    Het is weer een poosje geleden dat ik gereageerd heb. Dit komt door het drukke leven hier in Nederland!!!! Geweldig de verhalen van je, erg mooi om te lezen. Je bent nu bezig met het vrijwilligerswerk, bevalt het? Geniet ervan en heel veel succes. We blijven je volgen.
    Dikke knoevel oet heytse.

    Ger, M.Jose en de kies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

23 Juli gaat mijn avontuur van start... Ontzettend spannend allemaal. Maar ook zo ontzettend veel zin in! Langzaam aan alles aan het afsluiten, om te kunnen vertrekken naar: Sri Lanka, Thailand, Maleisië, Singapore, Nieuw Zeeland en Australië Natuurlijk wil iedereen me volgen, dan toch maar een blog aangemaakt! Hopelijk mag ik jullie berichtjes lezen. Groetjes!

Actief sinds 14 Juli 2014
Verslag gelezen: 646
Totaal aantal bezoekers 16214

Voorgaande reizen:

07 Maart 2016 - 26 Maart 2017

Adventurous Down Under

23 Juli 2014 - 15 Januari 2016

Mijn eerste reis- Sri Lanka

22 Augustus 2014 - 15 Januari 2016

De 2e,3e,4e reis- Thailand, Laos, Cambodja

Landen bezocht: