De 2e,3e,4e reis- Thailand, Laos, Cambodja - Reisverslagen van Simone - WaarBenJij.nu De 2e,3e,4e reis- Thailand, Laos, Cambodja - Reisverslagen van Simone - WaarBenJij.nu

De 2e,3e,4e reis- Thailand, Laos, Cambodja

23 Juli gaat mijn avontuur van start... Ontzettend spannend allemaal. Maar ook zo ontzettend veel zin in!
Al een dik jaar ben ik dit aan het pkannen, stiekem al 2 jaar, maar mn besluit stond een jaar geleden vast.
Langzaam aan alles aan het afsluiten, om te kunnen vertrekken naar:
Sri Lanka, Thailand, Maleisië, Singapore, Nieuw Zeeland en Australië
Mijn planning is om ergens in januari 2016 terug te komen, maar wie weet.

Iedereen wil op de hoogte blijven en zal proberen ook iets leuks achter te laten.
Hopelijk mag ik jullie berichtjes lezen.
Ondertussen is mn planning omgrgooid, dat maakt het ook hartstikke leuk, geen Maleisie voor me maar, Laos en Cambodja

Groetjes

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2015

See The World Before You Leave It!

28 December 2014

de nachtmerrie in cambodja

01 December 2014

Het Chillen, brutale, en nieuwe vrienden, LAOS

16 November 2014

Einde van noord thailand; chillen in Pai

06 November 2014

Vrijwilligerswerk - Elephant camp
Simone

23 Juli gaat mijn avontuur van start... Ontzettend spannend allemaal. Maar ook zo ontzettend veel zin in! Langzaam aan alles aan het afsluiten, om te kunnen vertrekken naar: Sri Lanka, Thailand, Maleisië, Singapore, Nieuw Zeeland en Australië Natuurlijk wil iedereen me volgen, dan toch maar een blog aangemaakt! Hopelijk mag ik jullie berichtjes lezen. Groetjes!

Actief sinds 14 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16197

Voorgaande reizen:

07 Maart 2016 - 26 Maart 2017

Adventurous Down Under

23 Juli 2014 - 15 Januari 2016

Mijn eerste reis- Sri Lanka

22 Augustus 2014 - 15 Januari 2016

De 2e,3e,4e reis- Thailand, Laos, Cambodja

Landen bezocht: